صابون کوسه

آیا براستی ، صابون کوسه، ازکوسه گرفته میشود؟

آیا صابون کوسه، بر روی افزایش سطح زیبایی و از بین بردن چین و چرک، لک و جوش های بدن و صورت تاثیر می گذارد؟

آیا تبلیغات گسترده ای که بر تاثیر گذاری شگفت انگیز آن استوار است، حقیقت دارد؟

این روزها شاهد تبلیغات گسترده ای در شبک های تلویزیونی و در فضای مجازی در مورد خواص صابون کوسه هستیم. اما تا چه اندازه این تبلیغات به واقعیت نزدیک هستند؟



خواص صابون کوسه

خواص صابون کوسه


صابون کوسه ، از روغن کبد کوسه ماهی های پرورشی اتحصال می شود این ماهی کوسه هاریال به همین منظور پروش یافته و پس از رسیدن به سنین مشخصی، و طی فرایند پیچیده ای ، روغنی از کبد این کوسه ها بدست می آید که در کمک به بالا بردن سطح زیبایی پوست بدن بسیار مفید و موثر است .

صابون نرم کوسه آر پی

روغن کبد کوسه در لابراتور و کارخانه های تولید محصولات آرایشی بهداشتی ، از انها صابون خاصی تولید می شود که به صابون کوسه شهرت دارد.

تاثیر گذاری مهم این صابون، در وضعیت مرغوب و با کیفیت بودن، در از بین بردن لک ها و جوش های صورت و بدن است که با استفاده طولانی مدت از آن، در از بین بردن لک و جوش های پوستی ، بسیار تاثیر گذار و مفید واقع می شود.

متاسفانه انواع و اقسام صابون های مختلف به نام صابون کوسه اصل ، به وفور دربازار و داروخانه های سطح شهر، یافت می شود و همه آنها ادعای اصل بودن را دارند ولی در نهایت تنها صابون کوسه اصل می تواند برای از بین بردن لک ها،چین و چروک و جوش های پوستی،  مفید واقع شود.


شرکت فروشگاههای اینترنتی نیک خرید

عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی

 مرکز مجاز عرضه صابون نرم کوسه آرپی پبا ضمانت اصالت و کیفیت کالا

فروشگاه نیک خرید تضمین کننده اصل بودن صابون کوسه ارسالی برای شماست.

صابون نرم کوسه اصل با استفاده از این صابون می توانید تمامی لک ها و جوش های صورت خود را ازبین ببرید
ما به عنوان توضیع کننده محصول اصل صابون نرم کوسه دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین پروانه سازمان دارو به  شماره :35/10318  را باتضمین بالاترین کیفیت و اثر بخشی دراختیار شما قرار می دهیم فروشگاه نیک خرید تضمین می کند صابون  کوسه عرضه شده دراین فروشگاه حاوی باکیفت ترین صابون کوسه موجود در ایران است.

گارانتی نیک خرید

گارانتی

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی که توسط شما معرفی می شود واریز خواهد شد. فروشگاه نیک خرید به عنوان عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی ، صابون کوسه اصل و دارای هولوگرام را با تضمین بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار می دهد. در صورت عدم رضایت شما از این محصول، پول شما بی کم و کاست به شما برگشت داده می شود. معیار خوب و یا بد بودن محصول فقط گفته شماست و نیاز به دلیل دیگری ندارد.

توصیه مهم:  شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون نرم کوسه موجود در ایران را از این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است فروشگاه نیک خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعای شفابخشی محصولات مشابه بی کیفیت و غیراستاندارد ندارد. ما اکیداً توصیه میکنیم تنها از محصول اصل که دارای ویسکوز و هولوگرام و مجوز از وزارت بهداشت می باشد استفاده نمایید.

توصیه می شود از خرید محصولات مشابه حتی با قیمت های کمتر پرهیز کنید و به پوست و سلامتی خود آسیب نرسانید.

 

خرید صابون کوسه اصل

برای خرید صابون نرم کوسه اصل ، بر روی شکل زیر کلیک کرده وبا پر کردن فرم سفارش ،ابتدا سفارش خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت کرده سپس وجه آن را به مامور پست بپرد       

              http://1000pich.com/upload_images/images/buy_1000Pich_0_90580.gif

چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید، کافیست نام محصول را به سامانه پیامک فروشگاه به شماره500020100510 پیامک نمایید و منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید.