داشتن لک و جوش بر روی پوست بدن و صورت، برای هر فردی می تواند احساس ناراحتی کند بخصوص که این مسئله از اهمیت بیشتری برای خانم ها برخوردار است چرا که اصولا زیبایی چهره و اندام در بانوان نسبت به آقایان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و وجود چنین عوارضی بر روی پوست، برای بانوان قابل تحمل نیست.
روغن شترمرغ
بسیاری از افراد برای از بین بردن لک و جوش های بدن و صورت، هزینه های گزافی را متحمل می شوند از پرداخت ویزیت های متخصصین پوست و مو تا تهیه انواع دارو و کرم های مختلف، و در نهایت تعداد اندکی از افراد به نتیجه مطلوب می رسند.
آیا شما هم بر روی پوست صورت و بدن خود دارای لک های قهوه ای و یا جوش می باشید؟
آیا برای درمان لک و جوش های پوست خود، اقدامی کرده اید؟

بی شک یکی از بهترین، کم هزینه ترین و بی عارضه ترین روش های از بین بردن لک و جوش های پوست صورت و بدن، استفاده از روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت است.
درباره خواص تاثیر گذاری روغن شترمرغ، گفته های فراوانی وجود دارد. و این روزها در فضای مجازی و یا شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای، به کرات شاهد تبلیغات روغن شترمرغ و تاثیرگذاری شگفت انگیز آنها می باشیم.

آیا براستی ، روغن شترمرغ تاثیر اعجاز گونه ای بر زیبایی و درمان لک وجوش های پوستی دارد؟


طی این سالها شاهد بوده ایم که افراد زیادی با تهیه روغن شترمرغ و استفاده طولانی مدت از آن، هیچ نتیجه مثبتی را دریافت نکرده اند و در نهایت  رای به عدم تاثیر گذاری آن داده اند.
 
علت این مسئله در این است که بخاطر گسترش روز افزون استفاده از روغن شترمرغ، انواع و اقسام روغن مختلفی از این روغن ها در بسته بندی و مارک های مختلف به بازار آمده که تنها برخی از آنها خاصیت تاثیری گذاری داشته و بیشتر این روغن ها، هیچگونه خواصی برای درمان لک و جوش های پوست ندارند.

غم انگیز تر از این وقتی است که بخاطر عدم شناخت افراد از روغن شترمرغ مرغوب، حتی در داروخانه های سطح شهر نیز ، روغن های تقلبی بجای روغن شترمرغ اصل فروخته می شود غافل از انکه این روغن ها، تنها از بسته بندی یک برند معروف سو استفاده کرده و محصولی که درون این بسته بندی ها وجود دارد از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار نیستند.

لابراتوار روجا، بزرگترین و مجهز ترین لابراتوار تولید روغن های گیاهی و حیوانی در ایران می باشد که سابقه درخشان  15 ساله در تولید اینگونه روغن ها دارد.
تنها نماینده رسمی و مجاز این لابراتوار، شرکت فروشگاههای نیک خرید می باشد  این شرکت در سال 1376 تشکیل شده و از آن زمان به تهیه و توزیع محصولات دیجیتال، و محصولات آرایشی بهداشتی مشغول بوده است.

روغن شترمرغ عرضه شده در این فروشگاه دارای تاییدیه وزات بهداشت و مراکز ذیصلاح بوده و با تضمین کیفیت و تاثیر گذاری برای شما ارسال می شود.

این تضمین وجود دارد که محصول خریداری شده از این فروشگاه ، صد درصد اصل بوده و با استفاده این محصول طبق بروشور طریقه مصرف  ارسالی فروشگاه ، که بهترین و تاثیر گذارترین روش استفاده از روغن شترمرغ می باشد ، به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

روغن شترمرغ و کرم شترمرغ

bar

 

bar

روغن شترمرغ اصل

فروشگاه نیک خرید تضمین کننده 100% خالص بودن روغن شترمرغ و کرم شترمرغ ارسالی برای شما می باشد.

فروشگاه نیک خرید به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی روجا، تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. روغن و کرم شترمرغ اصل روجا، بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از بطن طبیعت تهیه شده است.

ما به عنوان نماینده رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، کرم و روغن شترمرغ اصل، مجوزدار و دارای هولوگرام، به شماره ثبت: 40071 و پروانه بهره برداری: 10268/6 و پروانه ساخت: 1929 را با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی نیک خرید تضمین میکند این پکیج، حاوی طبیعی ترین و باکیفیت ترین روغن شترمرغ و کرم شترمرغ موجود در ایران است.

خواص زیبائی روغن و کرم شترمرغ

checkلایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)

check

بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع

check

صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن

check

کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)

check

قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترکهای بعد از زایمان و ترک های چاقی و لاغری

check

ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه

check

رفع سیاهی های نقاط مختلف پوست بدن از جمله زیر بغل، کشاله ران، زانو، زیر چشم و...

 

barروغن شترمرغ اصل روجا

 


bar

گارانتی نیک خرید

گارانتی

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی که توسط شما معرفی می شود واریز خواهد شد. فروشگاه نیک خرید به عنوان نماینده مستقیم لابراتوار روجا محصول اصل و دارای هولوگرام را با تضمین بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار می دهد. در صورت عدم رضایت شما از این محصول، پول شما بی کم و کاست به شما برگشت داده می شود. معیار خوب و یا بد بودن محصول فقط گفته شماست و نیاز به دلیل دیگری ندارد.

 

توصیه مهم: تنها فروشنده محصول اصلی کرم و روغن شترمرغ به نمایندگی از لابراتوار روجا فروشگاه نیک خرید است. شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین روغن شترمرغ موجود در ایران را از این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است فروشگاه نیک خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعای شفابخشی محصولات مشابه بی کیفیت و غیراستاندارد ندارد. ما اکیداً توصیه میکنیم تنها از محصول اصل که دارای ویسکوز و هولوگرام لابراتوار روجا و مجوز از وزارت بهداشت می باشد استفاده نمایید.

 خرید کرم و روغن شترمرغ اصل روجا


برای خرید روغن شترمرغ و کرم شترمرغ ، با کلیک بر روی شکل زیر و با پرکردن فرم ، سفارش خودرا درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به مامور پست بپردازید.

با انتخاب روش ارسال پست سفارشی ، سفارش شما طی 4 یا 5روز ، و انتخاب پست پیشتاز ،سفارش شما طی دو تا سه روز ،بدست شما خواهد رسید

                                     http://www.kharidbasket.ir/Default.aspx?PID=130&SID=21136                                    قیمت کرم و روغن شترمرغ اصل روجا، 26500 تومان                  

چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید، کافیست نام محصول را به سامانه پیامک فروشگاه به شماره 500020100510   پیامک نمایید و منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید.

 

bar